Verlenging van de inschrijving op aanbesteding kantoorartikelen!

Verlenging van de inschrijving op aanbesteding kantoorartikelen!

Er is ruimte ontstaan in de planning van de aanbesteding van kantoorartikelen voor 2017, waardoor de inschrijvingsperiode is verlengd tot 9 september 2016. Er doen reeds honderden scholen mee met de nieuwe aanbesteding voor 2017! Door het hoge aantal aanmeldingen en de verlenging van de inschrijvingsperiode kunnen nog meer scholen inschrijven en zullen er nog betere condities en hogere kortingen door het inkoopcollectief kunnen worden gerealiseerd.

Doel van Schoolinkoop: besparen door collectief in te kopen

Honderden onderwijsinstellingen besparen momenteel flink op kantoorartikelen door de lopende aanbesteding die Schoolinkoop in 2012 heeft gerealiseerd. Ook profiteren de scholen van een hoge servicegraad, bestelgemak, kwaliteit en flexibiliteit in de uitgevraagde aanbesteding.

Schoolinkoop begeleidt de collectieve Europese aanbesteding voor kantoorartikelen voor 2017-2020 en voert het contract- en leveranciersmanagement uit. U hebt dus naar deze aanbesteding en naar de winnende leverancier geen omkijken. Schoolinkoop beheert voor u ook het dynamische kernassortiment zodat u altijd de beste producten tegen de beste prijs hebt. Naar verwachting wordt in januari 2017 een nieuwe raamovereenkomst met de winnende leverancier afgesloten.

Wat zijn de voordelen van Schoolinkoop?

  • Ervaren inkooppartner in het onderwijs;
  • Specialist in collectieve facilitaire inkoop;
  • Sterke inkooppositie door krachtenbundeling;
  • Rechtmatig uitgevoerde aanbesteding;
  • Kwalitatief hoogwaardige producten en dienstverlening;
  • Uitstekende condities en scherpe prijzen;
  • Voortdurende monitoring leveranciersprestatie;
  • Continue optimalisatie assortiment.

U kunt zich tot 9 september 2016 inschrijven via de website om mee te doen met de collectieve Europese aanbesteding kantoorartikelen 2017. Klik op onderstaande button om u direct in te schrijven.

Inschrijven