Doe mee aan de collectieve aanbestedingen van kantoorartikelen, sanitaire producten of afvalverwerking

Doe mee aan de collectieve aanbestedingen van kantoorartikelen, sanitaire producten of afvalverwerking

[vc_row columns=”1″][vc_column][vc_column_text]

Kantoorartikelen, sanitaire producten en afvalverwerking zijn drie belangrijke benodigdheden in het onderwijs. Door de omstandigheden omtrent Covid-19, klimaatveranderingen en duurzaamheid letten we extra goed op hygiëne, recyclen en kwalitatieve producten met een langere levensduur.

Kantoorartikelen en sanitaire producten
Het collectieve contract voor kantoorartikelen eindigt eind 2022 en die van sanitaire producten in Q4 2023. Heeft jouw school meegedaan aan deze collectieven en ben je aanbestedingsplichtig? Meld je dan aan voor de nieuwe aanbesteding! Niet aanbestedingsplichtig voor kantoorartikelen en/of sanitaire producten? Dan kun je de huidige collectieve contracten voor onbepaalde tijd blijven gebruiken!

Afvalverwerking
Verder gaat Schoolinkoop ook het collectief van afvalverwerking opnieuw aanbesteden. Deze aanbesteding is bedoeld voor aanbestedingsplichtige scholen die nog geen lid zijn van ons huidige contract.

Ben jij geïnteresseerd in één van deze collectieven en wil jij hier meer informatie over ontvangen? Meld je aan in het onderstaande formulier voor één van de volgende informatiesessies waar Schoolinkoop je meeneemt in het aanbesteding traject en waar er meer verteld wordt over deze drie collectieven.

  • Donderdag 28 oktober 2021    13:00 – 15:00 uur.
  • Dinsdag 23 november 2021    13:00 – 15:00 uur.
  • Dinsdag 18 januari 2022          13:00 – 15:00 uur.
  • Donderdag 24 februari 2022   13:00 – 15:00 uur.

Interesse in een van de bestaande contracten neem dan contact met ons op door te mailen naar info@dev.schoolinkoop.nl en wij helpen je graag!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]